Uitnodiging informatiebijeenkomst collectieve Vrijwilligersverzekering
Graag nodigen wij bestuursleden van alle verenigingen en stichtingen in de gemeenten Bladel, Eersel en Reusel-De Mierden van harte uit voor een informatiemiddag over de gemeentelijke Vrijwilligersverzekering.

De heer Ben Klaassen van Centraal Beheer Achmea geeft uitleg over wat er wel en niet verzekerd is binnen deze gemeentelijke vrijwilligersverzekering. Ook maakt hij graag ruimte voor vragen.
Datum | Woensdag 21 mei |
---|---|
Aanvang | 15:00 uur |
Duur | 1,5 uur |
Locatie | kerkzaal in MFA Hart van Hapert |
Na afloop nodigen we iedereen uit voor een drankje in de foyer.
Ben Klaassen kan niet live aanwezig zijn, maar geeft deze presentatie via een online verbinding op een groot scherm. Voor de aanwezigen is er voldoende ruimte voor het stellen van vragen.
Waarom deze informatiebijeenkomst?
We hechten veel waarde aan de inzet van vrijwilligers. Daarom hebben de Kempengemeenten een vrijwilligersverzekering afgesloten bij Centraal Beheer Achmea. Dit is een vangnetverzekering.
We merken in de praktijk dat deze verzekering vaak vragen oproept. Wanneer zijn vrijwilligers verzekerd? Wat is verzekerd? Hoe moeten we omgaan met schade? Wat moeten we zelf regelen?
Aanmelden voor deze bijeenkomst is verplicht!
Geef je deelname uiterlijk 14 mei door. Maximaal 2 personen per organisatie.
Het is ook mogelijk om vanuit huis mee te kijken. (Vragen stellen is dan niet mogelijk.) Ook hiervoor moet je je aanmelden. Je ontvangt hiervoor uiterlijk op maandag 19 mei een deelnamelink.
Heb je vooraf al vragen, geef deze door op het aanmeldformulier. De niet behandelde antwoorden zullen we gebundeld aan iedereen nasturen.
Heb je vragen over deze uitnodiging?
Neem dan contact op met Yvette Prummel, vrijwilligersondersteuner van gemeente Bladel / coördinator Vrijwilligersbureau Bladel. Yvette is iedere maandag, dinsdag en donderdag bereikbaar op 06-1558 1283 en per email: vrijwilligersondersteuner@bladel.nl.
We zien jullie graag op woensdag 21 mei!
